Συγχαρητήρια στους επιτυχόντες αθλητές του Γ.Σ. Σέρρες ’93

Αύγουστος 30, 2019 a.c. Serres93 No comments exist

Θερμά συγχαρητήρια στους επιτυχόντες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις αθλητές του Γ.Σ. Σέρρες ’93 . Η εισαγωγή τους στα πανεπιστημιακά εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, στις Σχολές που επέλεξαν, αποτελεί αφετηρία για την κατάκτηση επιστημονικών γνώσεων και νέων εμπειριών στην ζωή τους. Συγχαρητήρια, επίσης, στους γονείς των μαθητών, στους εκπαιδευτικούς τους και στους προπονητές τους. Η συμβολή τους, καθ’ όλο το διάστημα της πολύχρονης, κοπιαστικής προετοιμασίας, υπήρξε καθοριστική.

Η συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες, αποτελεί ένα απλό και αποτελεσματικό μέσο προώθησης και αναβάθμισης βασικών νοητικών λειτουργιών ενώ παράλληλα προάγει τη σωματική υγεία και φυσική κατάσταση των ασκουμένων. Η άσκηση επιδρά στο κεντρικό νευρικό σύστημα τόσο σε μορφολογικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο (Hamilton and Rhodes 2015). Συγκεκριμμένα, η αεροβική άσκηση (όπως για παράδειγμα το συνεχόμενο τρέξιμο) έδειξε να επιδρά θετικά στην υγεία και τη βιωσιμότητα των νευρικών κυττάρων, στην προστασία του νευρικού ιστού από εκφυλιστικές ασθένειες του εγκεφάλου και κατά του γήρατος (Radak et al. 2010). Επιπρόσθετα, η άσκηση έδειξε να αναβαθμίζει τα επίπεδα μνήμης και μάθησης στις ομάδες που ασκούνταν σε σχέση με τις ομάδες ελέγχου (Cotman and Berchtold 2007; Tomporowski et al. 2007).Πρόσφατα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν, στατιστικά σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στη συστηματική σχολική σωματική άσκηση, σχολικό αθλητισμό και ελεύθερες αθλητικές δραστηριότητες και την ακαδημαϊκή επίδοση (Trudeau and Shephard, 2008; Dwyer et al. 2001; Tomporowski et al. 2007). Επίσης, μαθητές που εκτελούσαν συστηματική έντονη σωματική άσκηση είχαν καλύτερη βαθμολογία από αυτούς που δεν εκτελούσαν έντονη σωματική άσκηση (Coe et al. 2006). Οι έρευνες υποδεικνύουν επίσης βελτίωση της ακαδημαϊκή επίδοσης και με μία μονή προπονητική μονάδα μέτριας έντασης (Hillmana et al. 2009). Οι κυριότεροι λόγοι που οδηγούν στην βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης μετά από άσκηση έναντι περιόδου ανάπαυσης οφείλονται κυρίως στην αναβάθμιση του διανοητικού ελέγχου, της εγρήγορσης και της συγκέντρωσης του ατόμου (Tomporowski et al. 2008; Hillmana et al. 2009).

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.